#LikeMe On Tour houdt halt op LoForLife!

#LikeMe On Tour houdt halt op LoForLife!

Feest voor alle generaties! #LikeMe treedt dit jaar voor het eerst op met een gloednieuwe cast! Mia (Amber Aerts), Oscar (Pieter Vreys), Louise (Marthe Willems), Jules (Renzo Olievier), Sem (Zion Luts) en Raoul (Jerôme Plattenbos) nemen de fakkel (of beter, micro) over voor het vijfde seizoen van de inspirerende, entertainende en musicalgetinte #LikeMe-reeks.

#LikeMe 1.0

Het avontuur van #LikeMe begon in 2019 met Caro (vertolkt door Pommelien Thijs) die op haar nieuwe school het SAS (School Aan de Stroom) nieuwe vrienden leert kennen. Onder andere de sportieve Vince (Maksim Stojanac), de goedlachse Yemi (Francisco Schuster) en de stoere Camille (Camille Dhont) spelen een rol in het nieuwe leven van Caro. Samen doorstaan ze de laatste jaren van de middelbare school totdat ze elk hun eigen weg moeten gaan. De populaire jeugdserie werd de springplank voor enkele nieuwe grote acteer- en zangtalenten die veel verder reikten dan binnen #LikeMe. Zo zijn Pommelien Thijs, Camille Dhont, Francisco Schuster en Maksim Stojanac grote stappen aan het zetten in hun solocarrière.

#LikeMe 2.0 – Middelkerke in het middelpunt

De afgelopen vier seizoenen hebben de tieners van #LikeMe een indrukwekkende opeenvolging van aanstekelijke hits uit hun mouw geschud. In seizoen nr. 5 maken zes nieuwe talenten hun intrede: Mia, Oscar, Louise, Jules, Sem en Raoul settelen zich in Middelkerke. Mia gaat Mode en Creatie studeren en verhuist daarom met haar twee mama’s naar de kust. Op de middelbare school het SAK (School Aan de Kust) staan haar en haar nieuwe vriendengroep een heleboel avonturen te wachten. Opnieuw staan ze garant voor zotte zangprestaties en coole dansmoves in maar liefst 26 Nederlandstalige klassiekers! ‘Kom wat dichterbij’ en ‘Maak me gek’, want ‘Duizend dromen worden waar’ en dat gaat ‘Vonken en vuur’ geven!

Nostalgie en vernieuwing

Langs de ene kant heeft #LikeMe een nostalgisch gevoel. Door de vele hits van vroeger en nu, spreekt het alle generaties aan en kan iedereen meteen meezingen. Liedjes die misschien al lang vergeten waren, worden terug bovengehaald voor een tweede leven. Langs de andere kant springt #LikeMe er ook in het oog met hun aandacht voor diversiteit en vooruitstrevende verhaallijnen waarin ze geen onderwerp uit de weg gaan. De personages steunen elkaar doorheen de ups en downs die ze doormaken en zingen zich een weg doorheen de verschillende thema’s. Van liefde en geaardheid tot de zoektocht naar jezelf of omgaan met ziekte en verhuizen,… De boodschap blijft hetzelfde: als één samenhangende vriendengroep komen ze er sterker uit! En die vibes brengen ze uiteraard mee tot op het podium!
Verwacht je aan een zaterdag vol zang, dans, muziek en plezier voor alle generaties, boordevol klassiekers van Belgische of Nederlandse bodem. Kom wat dichterbij want duizend dromen worden waar, het geluk staat voor je klaar.
Het kan niet zijn dat je dit optreden mist! #LikeMe op #LFL

Populaire Posts

  • Timetable online!
    Timetable online!

    Velen onder jullie hebben er vol spanning naar uitgekeken: de timetable met alle artiesten. Goed nieuws! Hij is beschikbaar! Alle artiesten mooi op een rijtje. Kort samengevat mag je je aan volgende volgorde verwachten.

  • De line-up is compleet: dit zijn alle namen voor LoForLife 2025
    De line-up is compleet: dit zijn alle namen voor LoForLife 2025

    Na enkele weken in spanning wachten op nieuwe artiestennamen is de affiche voor LoForLife 2025 compleet. Vrijdag beleven we in thema van de Vlaamse rockscene en grijpen we terug naar de retro vibes. Vervolgens is zaterdag de traditionele familiedag met plezier en amusement voor alle leeftijden. Samen maakt dat twee dagen muziek-, dans- en festivalplezier!

  • Wordt jouw bedrijf partner van LoForLife?
    Wordt jouw bedrijf partner van LoForLife?

    LoForLife is een plek waar mensen samenkomen voor muziek, plezier en verbondenheid. Als partner krijg je de kans om je merk zichtbaar te maken in een relevante, unieke omgeving. Partners van LoForLife genieten van – Zichtbaarheid on-site, op het terrein, online kanalen en fysiek communicatiemateriaal; – De mogelijkheid om producten en/of diensten in een warme,…

Categorieën